PIP vine la CES
Publicat de alin în data de 16 ianuarie 2012 în Advertising, Branding, Design1Comen
tarii
tarii
Belkin a venit la CES cu noua imagine croită de Wolff Olins.
People Inspired Products – PIP adică noul concept și încercarea lui W.Olins de a „lega” produselor Belkin de consumatori.
Relevantă este cred repoziționarea (aparentă) în zona mai „umană”, de larg consum și renunțarea la imaginea prea serioasă a brandului.
Un face lift a la PEPSI cu un avatar minimalist ce poate ajuta (vizual) enorm în promovarea pe segmentele pe care activează, respectiv accesoriile pentru gadgeturile „tinerești”.
Iată cele două logo-uri. Vă așteptăm cu comentarii.
pentru un design de la moș Olins, arată bine… totuși, pentru un design de la moș Olins type-ul e prea comun… benetton-like…
susoricum, eu prefer linksys… nu știu de ce…, poate pentru că în română belkin rimează aiurea?
e interesant că fontul Metric folosit e exemplificat în studiul de caz cu majuscule… 😉