PIP vine la CES

Publicat de alin în data de 16 ianuarie 2012 în Advertising, Branding, Design
1Comen
tarii

Belkin a venit la CES cu noua imagine croită de Wolff Olins.

People Inspired Products – PIP adică noul concept și încercarea lui W.Olins de a „lega” produselor Belkin de consumatori.

Relevantă este cred repoziționarea (aparentă) în zona mai „umană”,  de larg consum și renunțarea la imaginea prea  serioasă  a brandului.

Un face lift a la PEPSI cu un avatar minimalist ce poate ajuta (vizual) enorm în promovarea pe segmentele pe care activează, respectiv accesoriile pentru gadgeturile „tinerești”.

Iată cele două logo-uri. Vă așteptăm cu comentarii.

  1. {1} claude ianuarie 16, 2012 at 1:05 pm

    pentru un design de la moș Olins, arată bine… totuși, pentru un design de la moș Olins type-ul e prea comun… benetton-like…
    oricum, eu prefer linksys… nu știu de ce…, poate pentru că în română belkin rimează aiurea?
    e interesant că fontul Metric folosit e exemplificat în studiul de caz cu majuscule… 😉

    sus

Lasă un comentariu. Sau două.
Dacă vrei să lași un comentariu, completează câmpurile de mai jos.

Vreau sa îmi las părerea
Testimoniale
O colaborare profesională fructuoasă, întotdeauna la timp și cu rezultate peste așteptări. Muțumim!

Cristina Bodea
Smithfield

Ultimele proiecte
  • Fantasme
  • Fruits Cake & Ice Cream
  • Cosmin Rufu
  • Laser System
  • Bianco e Rosso
  • Quartet
  • I love milk
  •  Westfield
  • Sanda Danciu
  • Explorer Voyage
  • Corelia
  • Eco Cleaning
  • Berkeley
  • Klame
  • GB Company
  • Medinet
  • Coffe2go
  • Finantari Operationale
  • Udviklings
Contactează-ne!
AdresaTimotei Cipariu nr. 7
Tel / Fax0257 - 338 - 166
Mobil0731 - 374 - 467
Emailoffice(at)creatives.ro
Chat Live    L-V   9 - 17