Paralympic Games RIO 2016 logo
Publicat de alin în data de 18 ianuarie 2012 în Branding, Design, Inspirație3Comen
tarii
tarii
Cu o forma frumoasă, dinamică, curajoasă, cromatic-armoniasă este unul din logourile ,,pe trend” iar conceptul de multisenzorial e deasemenea puternic susținut de poezia celor de la tatil – creativii care au dezvoltat și identitatea vizuală pentru Jocurile Olimpice de la Rio din 2016.
Prezentarea mult prea siropoasă, cu accente de fetișism pe alocuri și finalul prezentării acestui logo cu deznodământ ușor lacrimogen, scoate la iveală temperamentul latin al creativilor din spatele proiectului dar și al publicului local.
Execuțiile sunt ok (poate prea în ton cu cele de la cupa mondială de fotbal), prezentarea, chiar lacrimogenă, prezintă ce trebuie; overall, agențiile din Brazilia chiar sunt de băgat în seamă…
susChiar dacă nu activez în domeniu, îmi împărtășesc opinia, cum că insigna orașului München, candidat la Jocurile Olimpice din 2018, este mult mai reușită.
susEugen, dar pentru München e alt concept, alte sporturi, altă lume…
susiar la logo-uri nu cred că abordarea trebuie să fie care e mai frumos, ci care execuție redă mai bine conceptul pe care vrea să-l transmită… deci noi oricum judecăm de multe ori (cum zicea și Barry Schwartz) luând în calcul ce e mai ușor de evaluat, nu ce e mai important… în aceste cazuri nu am avem acces la brief, deci emitem opinii doar în baza percepției a ceva vizual, nu știm strategia, conceptul ce s-a vrut comunicat, ce tip de client a avut agenția, cum a fost colaborarea, care au fost alte versiuni / căi avute în vedere în desfășurarea proiectului…