Medinet Hygiene Consulting este client al Creative Group SRL inca de la infiintare mai precis 2005.
La vremea respectiva avea mari aspiratii si putine resurse, totul intr-o piata destul de limitata in ce priveste varietatea produselor industriale de curatat.
Au invatat rapid cum poti inova si s-au adaptat in acelasi timp la cerintele pietei. Parteneriatele incheiate si infiintarea unei echipe puternice de vanzari au adus Medinet Hygiene Consulting pe unul din locurile de frunte Vestul tarii in ce priveste distributia de produse si materiale pentru curatenie si a standardelor de igiena.
Succesul, colaborarile tot mai stranse si parteneriaetele incheiate in acest an cu producatori de renume din domeniu, producatori de talie europeana, au dezvaluit nevoia unui „facelift” pentru imaginea Medinet. Acest demers se va concretiza in ce ne priveste prin crearea unei noi identitati vizuale (work in progress) si un nou site de prezentare (aflat in stadiul de proiect).
Semnul grafic urmeaza a fi implementat pe toate materialele de comunicare, echipamente si flota auto precum si ambalajele produselor comercializate.
O evoluție prin simplificare, design profesional. E ciudat, cu cât e mai mare o firmă cu atât imaginea trebuie să fie cât mai simplă, o singură culoare din 3 și un gradient, se poate spune că e o simplificare majoră.
susSunt mai multi factori ce influenteaza o schimbare atat de radicala. Unul dintre ei, si poate cel mai important este evolutia businessului in sine, trecerea la un alt nivel.
susMedinet activeaza deja in segmentul business to business de ceva vreme si se cerea schimbarea. Recunoastem ca nu brandingul partenerilor a influentat face-liftul si mai degraba, faptul ca au inteles ca trecerea la un alt nivel de comunicare are cerinte specifice.
Suntem deschisi la critici si speram ca si partenerii Medinet vor fi receptivi la aceasta schimbare.
😉
Am avut incredere in cei de la Creative cand le-am propus ce vrem noi de la noua naostra indentitate vizuala, ne-am maturizat si am invatat sa ne tratam colaboratorii si clientii cu profesionalism adecvat cerintelor lor si asteptarilor si telurilor noastre. ne-am ghidat dupa ideea de „less is more” vrem sa creem un impact vizual si sa fim usor de retinut.
sus