Chiar dacă nu a fost primit cu critici bune de comunitățile de designeri din rețea, noul logo Jaguar a fost lansat cu mare tam-tam pe 27 Februarie 2012 în cadrul campaniei ,,ALIVE”.
Decizia de facelift este consecința adoptării unui plan nou și al unei strategii puternice, un brand reset, așa cum menționa în comunicatul de presă Adrian Hallmark, directorul global de brand pentru Jaguar.
Partea cu schimbarea cea mai evidenta este logotipul – caracterele folosite în denumirea brandului – aceasta fiind și partea cea mai disputată de critici – repoziționând automat prin aspect brandul în zona superioară a pieței mașinilor de consum – ieșind din nișa exclusivistă unde se dorea poziționat.
Conceptul ce stă la baza campaniei deși se vrea sofisticat este și el unul controversat (cu o dorință evidentă de conectare la emoțional) – îl puteți urmări ilustrat în clipul campaniei.
Campania a fost creată de Spark 44 – deținută parțial de Jaguar/Land Rover companii deținute la rândul lor de concernul TATA.
fiind deținute de TATA, clar că tre’ să apeleze la emoțional, doar e din țara Bollywood patronatul…
susaltfel, logo-ul îmi pare reușit, are viață iconul, chiar dacă la type mai puteau să depună efort pentru închegarea proporțiilor.