Primul nostru proiect de branding pentru o asociatie agricola locala. Amplasata in Campia de Vest asociatia familiala Groo si Fii – Cu un start bun, cu experienta in cultura de camp acumultata de doua generatii, dotati cu utilaje mecanizare eficiente – impreuna cu dorinta de a face lucrurile „nemteste” a propulsat asociatia in topul celor mai eficienti agricultori din zona.
Conceptul central este pasiunea pentru agricultura, declarat si in slogan iar abordarea vizuala contine elemente din natura alaturi de type-ul Bauer Bodoni – modificat, un amalgam ce se constituie intr-un aparent blazon familial.
Proiectul este in curs de dezvoltare si urmeaza a fi finalizat pana la finele acestei luni. Asteptam cu nerabdare reactiile voastre.
Multumiri de coment si publicam azi unde am ajuns cu designul. Mentionam ca nu este insa nici de data aceasta versiunea finala. Ca urmare aveti mai jos inca un draft pentru versiunea scurta a logoului si pentru cea completa.
Inca o precizare, desenul din interior urmeaza a fi refacut… Detalii aparute dupa prezentarea catre client. Modificarea este pe deplin justificata si vom reveni cu o versiune finala foarte curand. Enjoy!
Fiind un proiect in dezvoltare sa nu luati prea serios ce comentez aici:) – si ma gindesc ca logoul de sus e numai pentru prezentarea ideii.
Detaliile sunt frumoase (chiar daca nu se vede asa de tare la dimensiunea asta ), si forma de cerc e un semn puternic pentru o asociatie familiala. Bodoni merge foarte bine cu tipul asta de imagini.
Mentionat mai sus ca e o asociatie familiala xx si fii. Din cauza asta n-as folosi spicul de grau (pe exterior) in doua directii pentru ca parca trage in doua – rupe in doua cercul (familia) si oricum e ciudat ca se dubleaza cu cele din interior.
Cine a facut prezentarea asta a simtit ca ceva lipseste sub cerc: si a dublat sloganul. Poate e de ajuns sloganul sub cerc – si fara cu cel din interior – avantaj si la dimensiuni mai mici (carti de vizita…)
sus