Europa si-a ales premiantii in materie de publicitate. Romania are trei

Publicat de Claudiu Oltean în data de 7 decembrie 2011 în Advertising
1Comen
tarii

Kandia Dulce, McCann Erickson si Next Advertising au fost cei trei premianti ai Romaniei la festivalul de publicitate Eurobest ce a avut loc in perioada 28-30 noimebrie la Lisabona, in Portugalia.
 
Pentru curaj, marketingul inovator si campaniile creative, Kandia Dulce, compania care detine in portofoliu brandul Rom, a obtinut premiul Advertiserul Anului 2011 la Eurobest.
 
„Kandia Dulce a riscat consistent aproband lansarea unei campanii curajoase de relansare a brandului Rom. Frumuseţea ei? Nu doar un studiu de caz interesant din perspectiva marketingului si a comunicarii, ci si un proiect valoros la scara revitalizarii valorilor nationale. E formidabil sa vezi cum branduri traditionale isi provoaca intr-o astfel de grila consumatorii. Clientul anului este, de aceea, un premiu binemeritat”, a spus Philip Thomas, presdintele festivalului. 

De asemenea, aceeasi campanie „American Rom” pentru Kandia Dulce, i-a adus agentiei McCann Erickson premiul Grand Prix la categoria Promo&Activation, Silver la Integrated si Bronze la sectiunea PR.

Campania a fost constuita pe ceea ce promotorii ei au numit „sindromul patriotismului reactiv”, mizand mai ales pe ego-ul si reactia tinerilor, care de altfel nu a intarziat sa apara. Mesajul „American Rom” a ajuns la peste 15 milioane de oameni, adica cam 67% din intreaga populatie a Romaniei. De asemenea, in primele 6 zile ale campaniei de teasing, pagina de promovare a acesteia a beneficiat de aproape 190.000 de vizualizari si 75.000 vizitatori unici. Pe pagina de Facebook, numarul de fani a crescut cu 300% in primele trei zile de la lansare.    
 
Agentia Next Advertising a luat Bronze la categoria Film pentru spotul „Gelozie” realizat pentru campania de promovare a IQads. Reclama merge pe ideea ca publicitatea si brandurile sale fac parte atat de mult din viata noastra incat o putem descrie si cu ajutorul lor. 

  1. {1} claude decembrie 8, 2011 at 8:46 am

    mie campania American Rom mi se pare overrated
    am mari dubii în ce privește eficiența ei. creativ, spotul era previzibil ca o zi ploioasă de duminică, campanie bună pentru luat premii, mai puțin pentru sporit vânzările, cifre pe care, din câte am mai citit, au cam evitat să le dezvăluie…
    iar clickurile de like de pe facebook, haide măi, poate să impresioneze pe geoană eficiența lor…

    sus

Lasă un comentariu. Sau două.
Dacă vrei să lași un comentariu, completează câmpurile de mai jos.

Vreau sa îmi las părerea
Testimoniale
O colaborare profesională fructuoasă, întotdeauna la timp și cu rezultate peste așteptări. Muțumim!

Cristina Bodea
Smithfield

Ultimele proiecte
  • Fantasme
  • Fruits Cake & Ice Cream
  • Cosmin Rufu
  • Laser System
  • Bianco e Rosso
  • Quartet
  • I love milk
  •  Westfield
  • Sanda Danciu
  • Explorer Voyage
  • Corelia
  • Eco Cleaning
  • Berkeley
  • Klame
  • GB Company
  • Medinet
  • Coffe2go
  • Finantari Operationale
  • Udviklings
Contactează-ne!
AdresaTimotei Cipariu nr. 7
Tel / Fax0257 - 338 - 166
Mobil0731 - 374 - 467
Emailoffice(at)creatives.ro
Chat Live    L-V   9 - 17