DELL investeste cateva sute de milioane de dolari in rebranding
Publicat de creatives în data de 26 octombrie 2010 în BrandingAl doi-lea mare producator de computere personale din lume va lansa campania de rebranding simultan cu lansarea noii serii de laptop-uri si boxe JBL. Paul-Henri Ferrand, ofiter sef de marketing al diviziei DELL pentru cosumatori globali si firme mici si mijlocii, a spus: „Vom inceta sa mentionam pretul ca fiind singurul aspect important”
Potrivit unui raport Reuters, DELL va incerca sa sublinieze ca este o firma premium si nu una cu produse cu pret redus. Noua gama de produse include un laptop care se converteste intr-un tabletPC cat si alte dispozitive mici de tip „tablet”.
DELL a declarat ca agentiile castigatoare care se vor ocupa de rebranding sunt WPP shops Y&R and Wunderman.
Noutatile despre noua campanie vin dupa promovarea lui Karen Quintos ca ofiter sef marketing dupa ce Erin Mulligan Nelson a plecat la compania de software Bazaar. DELL isi revizuieste in acest moment afacerile din SUA legate de consumatorii finali si firmele mici si mijlocii. DELL face eforturi pentru a intra pe piata tablet-urilor.
La inceputul acestei saptamani seful Apple Steve Jobs nu s-a lasat impresionat de eforturile depuse de firma rivala.
„Credem ca aceste tablete de sapte inch vor fi moarte de la lansare. Vor invata o lectie dureroasa ca aceste sunt prea mici si ca vor trebui sa le mareasca anul urmator.”
tarii