DC are o noua identitate vizuala

Publicat de alin în data de 22 ianuarie 2012 în Advertising, Branding, Design
3Comen
tarii

DC_old_logo

Joi 19 ianuarie 2012 DC Entertainment, o companie a Warner Bros. Entertainment și-a lansat noua identitate vizuală. Prezentarea companiei în detalii e de prisos.
Autorii noii imagini sunt cei de la Landor Associates – (încă nu au postat nimic despre proiect pe site-ul propriu).
În ciuda simplității aparente a logo-ului și a deja mult-prea-folositului „peel effect”, fexibilitatea oferită de noua formă vizuală aduc un plus major de funcționalitate semnlului grafic.
Conceptul ce stă la baza noii identități e bazat pe strategia companiei de a unifica puternic cele trei branduri deținute: DC Comics, Vertigo și MAD. Landor a scos la iveală nevoia de asociere a celor trei componente într-o formă cât mai ușor de recunoscut și indubitabil pentru a revitaliza imaginea deja existentă a DC Comics.

Suntem curioși de reacțiile fanilor și de durata de viață a noului logo având in vedere că varianta ce tocmai a fost înlocuita a avut mai puțin de 7 ani.
Oricum felicitări pentru proiect celor de la Landor și mulțumiri celor de la DC Entertainment pentru minunatele povești.

  1. {1} balu ianuarie 23, 2012 at 7:58 am

    Arata trendy (cu peel) poate si flexibil, dar m-i se pare asemanator cu Discovery History. Nu zic cu nici un cuvant ca au furat sau au inspirat de Discovery, dar nu cred ca au avut in vedere ca mai exista o sigla destul de cunoscuta facuta cu „peel”, initiala cu „D” dar si logotyp-ul scris cu Gotham (orasul lui Batman?) – m-i se pare. :)
    Dar arata mai bine decat cea ce au avut pana acum. :)

    sus
  2. {2} alin ianuarie 23, 2012 at 8:17 am

    Poți spune că a fost copiat sau folosit ca sursă de inspirație.
    N-ai fi singurul.
    http://blog.shivian.com/post/16008298690/not-only-did-dc-create-a-logo-that-seems-to
    Acum e parerea noastră împotriva reputației Landor.
    Well, se întâmplă chiar și celor mai buni aș putea scrie.

    sus
  3. {3} claude ianuarie 29, 2012 at 2:14 pm

    Mie-mi place, e mai ok decât execuția precedentă, iar similitudinea cu Discovery e în limite rezonabile. Conceptual are fundament peel effect, iar iterațiile întăresc conceptul 😉

    sus

Lasă un comentariu. Sau două.
Dacă vrei să lași un comentariu, completează câmpurile de mai jos.

Vreau sa îmi las părerea
Testimoniale
O colaborare profesională fructuoasă, întotdeauna la timp și cu rezultate peste așteptări. Muțumim!

Cristina Bodea
Smithfield

Ultimele proiecte
  • Fantasme
  • Fruits Cake & Ice Cream
  • Cosmin Rufu
  • Laser System
  • Bianco e Rosso
  • Quartet
  • I love milk
  •  Westfield
  • Sanda Danciu
  • Explorer Voyage
  • Corelia
  • Eco Cleaning
  • Berkeley
  • Klame
  • GB Company
  • Medinet
  • Coffe2go
  • Finantari Operationale
  • Udviklings
Contactează-ne!
AdresaTimotei Cipariu nr. 7
Tel / Fax0257 - 338 - 166
Mobil0731 - 374 - 467
Emailoffice(at)creatives.ro
Chat Live    L-V   9 - 17