DC are o noua identitate vizuala
Publicat de alin în data de 22 ianuarie 2012 în Advertising, Branding, Designtarii
Joi 19 ianuarie 2012 DC Entertainment, o companie a Warner Bros. Entertainment și-a lansat noua identitate vizuală. Prezentarea companiei în detalii e de prisos.
Autorii noii imagini sunt cei de la Landor Associates – (încă nu au postat nimic despre proiect pe site-ul propriu).
În ciuda simplității aparente a logo-ului și a deja mult-prea-folositului „peel effect”, fexibilitatea oferită de noua formă vizuală aduc un plus major de funcționalitate semnlului grafic.
Conceptul ce stă la baza noii identități e bazat pe strategia companiei de a unifica puternic cele trei branduri deținute: DC Comics, Vertigo și MAD. Landor a scos la iveală nevoia de asociere a celor trei componente într-o formă cât mai ușor de recunoscut și indubitabil pentru a revitaliza imaginea deja existentă a DC Comics.
Suntem curioși de reacțiile fanilor și de durata de viață a noului logo având in vedere că varianta ce tocmai a fost înlocuita a avut mai puțin de 7 ani.
Oricum felicitări pentru proiect celor de la Landor și mulțumiri celor de la DC Entertainment pentru minunatele povești.
Arata trendy (cu peel) poate si flexibil, dar m-i se pare asemanator cu Discovery History. Nu zic cu nici un cuvant ca au furat sau au inspirat de Discovery, dar nu cred ca au avut in vedere ca mai exista o sigla destul de cunoscuta facuta cu „peel”, initiala cu „D” dar si logotyp-ul scris cu Gotham (orasul lui Batman?) – m-i se pare.
susDar arata mai bine decat cea ce au avut pana acum.
Poți spune că a fost copiat sau folosit ca sursă de inspirație.
susN-ai fi singurul.
http://blog.shivian.com/post/16008298690/not-only-did-dc-create-a-logo-that-seems-to
Acum e parerea noastră împotriva reputației Landor.
Well, se întâmplă chiar și celor mai buni aș putea scrie.
Mie-mi place, e mai ok decât execuția precedentă, iar similitudinea cu Discovery e în limite rezonabile. Conceptual are fundament peel effect, iar iterațiile întăresc conceptul 😉
sus