Apple iPad
Publicat de alin în data de 7 martie 2012 în Advertising, Branding, Bravos, Design, InspirațiePentru detalii tehnice complete și imagini cu noul produs Apple faceți click aici.
În acest articol doar consemnăm ridicarea (din nou) a ștachetei peste care concurența trebuie să sară pentru a intra în grațiile cumpărătorilor. Aproximativ aproape orice dispozitiv aflat sub respectiva linie, are de făcut un compromis major – prețul (ce atrage dupa sine dezavantajele economice inevitabile).
Dacă deja ați citit detaliile de pe pagina dedicată iPad-ului și v-ați întors aici sau nu a-ți dat încă click pe link-ul respectiv, mergem mai departe.
Tableta ca principiu generic de funcționare nu a fost inventată de Apple, însă iPadul da, diferențele sunt majore în special în ce privește felul în care acest dispozitiv funcționează.
Dincolo de feeel-ul pe care Apple încearcă să îl transmită prin promo-urile dichisite, experiența fără prejudecăți poate deveni extraordinară. Indiferent de producător, atunci când un dispozitiv de aceasta categorie funcționează fluid, are o interfață intuitivă și atrăgătoare, oferă prin aplicații nenumarăte posibilități, mașina/computerul/mecanismul, dispare lăsând loc de desfășurare imaginației, experienței.
Înca odată Apple prin lansarea generației a treia de iPad-uri, încearcă să se concentreze pe experiența utilizatorului. De aceea rezultatul nu a fost o tabletă ieftină, nu a fost o tabletă cu -sprezece procesoare sau spațiu de stocare imens ori un display mai mare. Consistența și aprecierea propriului design și-au făcut simțită prezența din nou prin păstrarea dimensiunilor și în mare măsură a look-ului modelelor precedente (ex: 2 generatii identice ca aspect de iPhone versiunea 3G, 3GS si 4 respectiv 4S).
Îmbunătățirea calităților produsului a rezultat într-un produs mai capabil, mai performant și mai aratos din anumite aspecte, toate acestea fiind strâns legate de experiența utilizatorului.
Având atât partea hardware cât și cea soft sub strict control, cu aplicațiile publicate în Appstore, verificate „la sânge”, iPad 3 va fi un competitor serios pentru orice producător de tablete de pe piață – îndrăznesc să apreciez că va fi lider pentru o bună bucată de timp iar volumul de vânzări chiar dacă va fi depășit nu va avea relevanță atâta vreme cât produsele comparate nu pot fi comparate din toate aspectele calitate/pret/performanță/funcționalitate.
Atuul cel mai important însa nu se află în specificațiile tehnice sau în prețul atractiv ci în branding-ul pe care Apple îl susține odată cu respectarea promisiunilor.
Ca și concluzie, lansarea iPad 3 este înca o promisiune respectată – moment răsplatit de fani prin loialitate și de către concurență în mare parte cu respect.
tarii