4S
Publicat de alin în data de 5 octombrie 2011 în Advertising, Branding, Bravos, Design, InspirațieDupa lansarea de ieri, Apple nu doar ca a ridicat din nou stacheta dar a confirmat inca odata ca este o companie dinamica si inovatoare.
Suntem ca si consumatori destul de avizi de nou iar asteptarile sunt nu de putine ori muult prea mari. Si nu scriu ca nu putem visa. Sunt insa elemente care tin in picioare un business de dimensiunea lui Apple care nu se vad cu „ochiul liber”.
Dinamica si avansul tehnologic nu este doar rezultatul muncii unor ingineri/designeri/tehnicieni; este mai degraba o combinatie bine echilibrata de marketing si o buna cunoasterea a resurselor tehnologice si ale cumparatorlui. De unde rezulta aceasta?
Din simplul fapt ca lansarea unui model de iPhone similar cu modelul anterior dar dramatic imbunatatit, au pastrat valoarea data designului inovativ propriu generatiei 4 de smartphone la fel cum au facut in cazul trecerii de la 3G la 3GS, o miscare prin care au aratat ca intr-adevar pretuiesc munca si nu risipesc ideile bune.
Inca odata felicitari celor de la Apple, in special echipei responsabile de Smartphone, felicitari pentru market share, felicitari pentru branding, felicitari pentru sarguinta si constanta cu care aduc pe piata produse si tehnologii noi.
tarii